27 Şubat 2016 Cumartesi

Saçlarımı Nasıl Kolay Tarıyorum :) Bioblas ve Gliss Sprey


Herkese merhabaa :)
 Bugün sizlere banyodan sonra saçımı kolayca taramamda cok yardimci olan iki tane sivi sac kreminden bahsedecegim .
kolay saç tarama
Bıoblas Gliss

 Onceden de soyledigim gibi benim saclarim ince telli ve az.Dolayisiyla ben de daha fazla dokulmesini istemiyorum.Tararken hep dikkat ederim ki daha fazla dokulmesin.E sacimiz dogal olarak banyodan sonra daha fazla karisiyor ve daha zor tariyoruz.

 Ben bu spreylerden ilk Bioblas ile tanistim.Sampuaniyla beraber veriliyordu.(Bu arada Bioblas Sampuanin da uzun vadeli olmasa da yaralarini gordum.) 

kolay saç tarama

Aslinda ikisini de ayri ayri anlatip konuyu uzatmama gerek yok. Yaptigim tek sey banyodan sonra islak saçima sıkıp taramak.Gercekten de cok rahat tariyorum.Birkac kere sikmadan taramai denedim.Sıktığım ki kadar kolay tarayamadımm.

Onun disinda benim anlatabilecegim ekstra bir ozellik yok.İnsallah siz de memnun kalirsiniz.:)


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Gününüz çok güzel geçsin:)


İnstagram:gizemmaydin
gizemslifestyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder