24 Ocak 2016 Pazar

Saçlarımı Nasıl Hızlı Uzattım !

Herkese merhabaaa !:)

 Bugün size hızlı saç uzatma konusunda çok güzel bir öneride bulunacağım.
 Aslında başta kısa bir özet geçmem gerekirse,benim saçlarım inanılmaz ince tellidir.Saçlarımı gürleştirmek için inanın internette yazan en saçma tarifleri bile denemişimdir.Hatta özellikle bir tarifi sormak isterseniz,etkisini size anlatabilirim:)
 Ama gürlşemeyince gürleşmiyor işte yapısı böyle.En fazla dibimde küçük saçları çıkarıyorlardı,onlar da saçı kötü göstermekten başla işe yaramıyorlardı.
 Bu arada saçım uzamaz da.Neler çekiyorum bu saçtan :)

  Neyse işte ben deli gibi bir çözüm ararken bir yakınımızın bu şampuanı kullanıp çok memnun kaldığını duydum.Her şeyi yaptım bundan da zarar gelmez diye sipariş verdik teyzemlerle birlikte.
(Kısaca dedim sözü nasıl uzattım :) )

   Önereceğim şampuan Ersağ markasının Bio Şampuanı.
Ersağ Bio Şampuan

Dediğim gibi saçlarım benim çok çok yavaş uzar ama bu şampuanı kullandığımdan beri gerçekten hızlı uzadığını net gözlemledim.
 Hatta arkadaşlarm da aynı şekilde söylediler.


İçeriği 1000 ml ve inanın aylardır kullanıyorum hala yarısına gelmedi.


 Peki ben nasıl kullanıyorum.
 Kullanım:Her banyoda 2 kere kullanıyorum.İlkinde direkt saça sürüp durulanıyorum ve önce ilk                            temizlenme işlemini uygulamış oluyorum.
                   İkincisinde saça sürüp iyice yedirdikten sonra yaklaşık 1-2 dakika bekleyip öyle                                    durulanıyorum.

 Ben şahsen çok memnunum ama tabi herkeste aynı etkiyi gösterir mi ? Garantisini kimse veremez.Sadece benim gibi saçzedelere bir tavsiye :)

 Bu arada gürleştirme konusunda pek bir yorum yapamıyorum ama biliyorum ki benim saçlarım çok ince telli olduğunda gürleştirmek pek olası bir şey değil.

  Eveeet bu şampuanla böyle saçlarımı hızlı uzattım.Sizin de tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum.

  Okuduğunuz için çok teşekkürler.Gününüz çok güzel geçsin:)

 Twitter:gizemmaydin
 İnstagram:gizemmaydin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder